Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je překvapivé jaké máme odborníky. Takže rekapitulace:

1. většina byla, než někdou "koupil" několik poslanců,

2. důležitá legislativa zatím schválena nebyla, leží v senátu a provděpodobně schválena nebude,

3. nové volby skutečne nic podstatného nevyřeší, je velká pravděpodobnost, že ve sněmovně bude více stran = větší chaos,

4. jak může autor znát výsledek voleb?

0 0
možnosti
Foto

Druhá věta posledního odstavce mne zaujala ze dvou důvodů:

1/ při čtení jsem pocítil jakési deja-vu

2/ vy už znáte výsledek chystaných voleb? 8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 394x
Jsem bývalým náměstkem ředitele Klatovské nemocnice, člen Zastupitelstva města Klatovy a člen Zastupitelstva Plzeňského kraje. Působím jako poslanec v Parlamentu ČR. Jsem ženatý a mám dvě dcery. Mezi mé koníčky patří literatura faktu, historie, motorismus a vaření.

Seznam rubrik